مقالات توریستی امارات

کشتی های تفریحی دبی

قیمت کشتی های تفریحی دبی

کشتی های تفریحی دبی

کشتی های تفریحی دبی بسیار زیاد هستند و اکثر آنها در کانال آب مصنوعی که از وسط شهر میگذرد پهلو گرفته اند ، در هر منطقه از دبی مانند خور و مارینا شما میتوانید کشتی هایی تفریحی مختلفی مشاهده نمایید که البته در منطقه مارینا تمامی کشتی ها تفریحی میباشند و در منطقه خور کشتی باری هم مشاهده میکنید.

اما ما از بین تمامی کشتی های تفریحی دبی چهار کشتی را انتخاب نموده ایم و در مورد آنها به نقد و برسی میپردازیم تا در انتهای مقاله شما توریست محترم اطلاعات کاملی را بدست آورده باشید و بتوانید به راحتی تیکت خود را از فروشگاه اینترنتی تیکت ۷۸ خریداری نمایید . 

قیمت کشتی های تفریحی دبی

اسامی کشتی های تفریحی دبی برای برسی

کشتی دو طبقه XCLUSIVE که در منطقه مارینا پهلو گرفته است

کشتی سه طبقه  لوتوس که در منطقه مارینا پهلو گرفته است 

کشتی ۳ طبقه چوبی اوشن که در منطفه مارینا پهلو گرفته است

کشتی کاتاماران که در منطقه کانال پهلو گرفته است

ما در ادامه مطلب به نکات مهم کشتی های تفریحی مانند خدمات ، غذا ، ساختار و قیمت کشتی ها با تخفیف های ویژه که خورده اند میپردازیم

و توضیحات کاملی خدمت شما ارائه خواهیم داد تا برای خرید تیکت بهترین تصمیم را بگیرید .

کشتی های تفریحی دبی کشتی XCLUSIVE

کشتی تفریحی XCLUSIVE در منطقه مارینا پهلو گرفته است

 این کشتی دو طبقه دارد که یک طبقه آن رو باز میباشد 

کشتی XCLUSIVE تنها کشتی تقریحی دبی میباشد که در آن موسیقی زنده برگزار میشود و از این بابت در رتبه اول قرار دارد

تنوع غذایی در این کشتی بسیار بالاست که میشود به انواع میان وعده های ۴ میان وعده عربی ۳ میان وعده هندی و ۴ میان وعده اینترنشنال اشاره کرد . ۶ مدل سالاد مانند سالاد اندونزی سالاد فصل و سالاد های محلی در منو این کشتی مشاهده میشود ، میوه های فصل که حداقل ۴ مدل میوه برای پذیرایی برای هرشب در نظر گرفته میشود .

کشتی های تفریحی دبی کشتی xclusive

نوشیدنی هایی مانند آب و نوشابه نا محدود است ، ۶ مدل غذای پلویی ۳ مدل غذای کبابی ۳ مدل غذای محلی ۴ مدل آش و سوپ در این کشتی سرو میشود ، شما بابت میل نمودن تمامی غذا ها هیچ هزینه جداگانه ای نمیپردازید . در این کشتی نوشیدنی خاص ارائه نمیگردد . مدت زمان تور ۱/۵ ساعت میباشد .

این تور همه روزه برگزار میگردد و برای رزرو آن میبایست از ۴۸-۲۴ ساعت قبل اقدام نمایید . امکان رزرو میز VIP وجود دارد

کشتی تفریحی XCLUSIVE با توجه به خدمات خاصی که ارائه میدهد و محدودیت در ظرفیت صندلی ها که حدودا ۱۲۰ نفر گنجایش دارد سریعا به ظرفیت تکمیل شده میرسد لطفا اگر تمایل دارید از تنها کشتی تفریحی با موسیقی زنده لذت ببرید چند روز زودتر اقدام به رزرو نمایید .  

کشتی های تفریحی دبی کشتی لوتوس

کشتی تفریحی لوتوس ۳ ظبقه دارد این کشتی در منطقه مارینا پهلو گرفته است و بزرگترین کشتی تفریحی دبی میباشد .

در کشتی تفریحی لوتوس خدماتی مانند دیجی ، رقص عربی ، رقص تنوره برگزار میشود ، در کشتی لوتوس نوشیدنی خاص در صورت رزرو قبلی ارائه میشود و به صورت نامحدود میباشد .

تنوع غذایی کشتی لوتوس زیاد است ۶ مدل غذای پلویی اینترنشنال ، ۵ مدل آش و سوپ اینترنشنال ، ۵ مدل میان وعده ، ۵ مدل سالاد اینترنشنال و نوشابه و آب که پیشنهاد میکنیم قبل از حرکت کشتی شام خود را میل کنیدظرفیت کشتی لوتوس حدودا ۳۵۰ نفر میباشد که در اکثرا مواقع این ظرفیت تکمیل میگردد . 

 

کشتی های تفریحی دبی کشتی لوتوس

کشتی لوتوس از منطقه مارینا حرکت خود را ادامه میدهد و از بزرگترین چرخ فلک دنیا در منطقه جی-بی-ار میگذرد ساعت عصر تور کشتی لوتوس استارت میخورد و شما ساعت ۱۱ شب از کشتی پیاده خواهید شد .

تور کشتی لوتوس همه روزه برگزار میگردد و شما در صورت خرید تیکت کشتی لوتوس میبایست ساعت ۶:۳۰ در محل حضور داشته باشید و در میان کشتی های تفریحی دبی بزرگترین کشتی تفریحی منطقه را در راس ساعت ۶:۴۵ دقیقه سوار شوید.

لطفا ۴۸-۲۴ ساعت قبل اقدام به رزرو نمایید تا با خیالی آسوده کانفرم تیکت خود را دریافت کنید ، کشتی تفریحی لوتوس در پشت مارینا مال پهلو گرفته است که لوکیشن آن در صفحه محصول قرار دارد .

کشتی های تفریجی دبی کشتی اوشن

کشتی اوشن در منطقه مارینا پهلو گرفته است ، کشتی اوشن ۳ طبقه دارد که این کشتی را به بزرگترین کشتی تفریحی چوبی دبی تبدیل کرده است . کشتی اوشن و  کشتی لوتوس هر دو زیر نظر یک مجموعه مدیریت میشوند و تمامی غذا ها تقریبا در یک سبک است.

در کشتی اوشن خدماتی مانند دیجی ، رقص عربی ، رقص تنوره ارائه میگردد . اگر تمایل به میل نمودن نوشیدنی خاص و نامحدود در این کشتی داشته باشید میبایست از قبل تیکت را همراه با نوشیدنی خاص  رزرو نمایید تا این خدمات را نیز دریافت نمایید .

۶ مدل غذای پلویی ۴ مدل سالاد ۵ مدل میان وعده ۴ مدل میوه فصل که تمامی آنها اینترنشنال میباشد در این کشتی سرو میشود همچنین به همراه غذا آب و نوشابه نامحدود ارائه میگردد. 

کشتی های تفریجی دبی کشتی اوشن

اگر در بین کشتی های تفریحی دبی کشتی تفریحی اوشن را انتخاب نموده اید ما به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا قبل از حرکت کشتی شام خود را میل کنید و در مسیر برگشت میان وعده سرو کنید. 

کشتی تفریحی اوشن ساعت ۸ حرکت میکند و شما باید ساعت ۷:۱۵ دقیقه در محل حاظر شوید کشتنی تفریحی اوشن در نزدیکی کشتی لوتوس در منطقه مارینا پهلو گرفته است ساعت اتمام تور ۱۰:۳۰ دقیقه شب میباشد .

 این تور همه روزه برگزار میگردد خواهشمندیم برای اطمینان خاطر تیکت کشتی خود را از ۴۸-۲۴ ساعت قبل از فروشگاه اینترنتی تیکت ۷۸ تهیه نمایید.

کشتی های تفریحی دبی کشتی کاتاماران

کشتی تفریحی کاتاماران در میان کشتی های تفریحی دبی دو تفاوت دارد 

مسیر حرکت کشتی کاتاماران

اولین تفاوت مسیر حرکت آن است که از منطقه کانال آغاز و در نزدیکی مارینا به اتمام میرسد 

غذای کشتی تفریحی کاتاماران

غذای کشتی کاتاماران ایرانی است که از نمونه آنها میشود به چلو کباب جوجه کباب و چلو مرغ اشاره کرد

خدماتی مانند رقص عربی و یا دیجی در این کشتی ارائه نمیشود همچنین نوشیدنی خاص در این کشتی مانند کشتی تفریحی XCLUSIVE ارائه نمیشود

کشتی های تفریحی دبی کشتی کاتاماران

همانطور که در تیتر بالا اشاره شد غذاهای کشتی کاتاماران ۴ غذای چلویی ۲ مدل ماکارونی ۳ مدل سالاد ۲ مدل میوه فصل ۴ مدل میان وعده نوشابه و آب برای  پذیرایی از شما توریست محترم آماده است .

مدت زمان تور ۲ ساعت میباشد و شما میبایست راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه در محل حضور داشته باشید مسیر حرکتی از کانال دبی شروع میشود و در نزدیکی مارینا به اتمام میرسد (طولانی ترین مسیر حرکتی به کشتی تفریحی لوتوس تعلق دارد ) اگر شما توریست محترم از بین کشتی های تفریحی دبی کشتی تفریحی کاتاماران را انتخاب کردید راس ساعت در محل حضور یابید لطفا برای آسودگی خاطر خود ۴۸-۲۴ ساعت قبل از سفر تیکت خود را از فروشگاه اینترنتی تیکت ۷۸ تهیه نمایید .

ما در مقاله کشتی های تفریحی دبی سعی کردیم با کوتاهترین جملات نکات اصلی از جمله خدمات مسیر حرکتی را به شما توریست محترم ارائه دهیم مطالبی کوتاه اما موثر ، امیدواریم بتوانیم در تصمیم گیری بهتر به شما خدماتی ارائه داده باشیم تا به راحتی از فروشگاه اینترنتی تیکت ۷۸ خریدی امن انجام دهیم . ما همواره در کنار شماییم تا شما سفری خاطره انگیز را تجربه کنید . بی دغدغه سفر کن . تیکت ۷۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *